Nieuwe website voor De Orchideeën Hoeve

maandag 3 juli 2017

De Orchideeën Hoeve lanceerde afgelopen week een geheel nieuwe website. Een jaar lang heeft het tropische park – in samenwerking met ACF Bentveld automatisering en videoproducent Chapel Media – aan de meertalige website www.orchideeenhoeve.nl gewerkt. Zowel de techniek als het ontwerp zijn volledig herzien en ingestoken op de beleving van de bezoeker. Onder meer een interactieve plattegrond, belevingsfilmpjes per tuin en een gebruiksvriendelijk ticketsysteem verbeteren het gebruiksgemak en laten de bezoeker, waar te wereld ook, alvast de sfeer proeven van het tropische park.

 

www.orchideeenhoeve.nl 

Interactieve plattegrond
De kersverse website heeft een geheel vernieuwde vormgeving, waarbij vooral ruimte is gecreëerd voor videocontent. Middels de interactieve plattegrond kan de bezoeker eenvoudig navigeren tussen de verschillende tuinen en alles ontdekken over de planten en dieren in het tropische park. “De Orchideeën Hoeve is uniek in Europa en dat willen wij graag laten zien aan de nationale en internationale gast. Wij hebben daarom ingezet op zoveel mogelijk visualisatie. Het bekijken van het promotiefilm en de interactieve plattegrond moet de tropische beleving al overbrengen en inspireren tot een bezoek”, lichten eigenaren Thomas en Jeroen Maarssen toe.

Online ticketverkoop
De Orchideeën Hoeve is met haar nieuwe website klaar voor de toekomst. De website voldoet aan de nieuwste technieken voor mobiel en tabletgebruik en ook aan de groeiende buitenlandse markt is gedacht met een Duitse- en Engelstalige versie. Tevens is het ticketsysteem volledig vernieuwd. “Wij merken dat zowel jonge gezinnen als senioren steeds vaker online hun tickets bestellen. Het ticketsysteem hebben wij daarom zo simpel mogelijk gemaakt. De online tickets zijn een jaar lang geldig en te scannen vanaf een mobiele telefoon of tablet. Dat is handig als je op vakantie of een weekendje weg bent”, vertellen de gebroeders Maarssen.