Sorry, dit evenement is niet meer beschikbaar

Inloopochtend stamboomonderzoek

Ben je benieuwd naar wie je voorouders zijn? Waar ze hebben gewoond en welk beroep ze hebben uitgeoefend? Wil je beginnen of ben je al bezig met je familiestamboom, maar weet je niet hoe je verder moet? Kom dan op zaterdag 13 september tussen 10:00 uur en 12:00 uur langs in de bibliotheek in Emmeloord voor de inloopochtend Genealogie.

Tijdens de inloopochtend zit een aantal ervaren genealogen van de Nederlandse Genealogische Vereniging voor je klaar om je op weg te helpen met de zoektocht naar je voorouders. Zij kunnen je tips geven hoe je de gevonden gegevens kunt vastleggen in een van de beschikbare  computer-programma’s.

Ook als je al langer bezig bent met je …

Ook als je al langer bezig bent met je zoektocht en als je niet meer verder komt, dan kunnen deze mensen je vaak verder helpen. Gedurende de maanden september 2023 tot en met april 2024 worden de inloopochtenden op iedere tweede zaterdag van de maand gehouden. De inloop is gratis. Voor meer informatie kun je bellen met 06 10395629.

FlevoMeer Bibliotheek Noordoostpolder
Harmen Visserplein 5