Opentuin bij Radicula - Velt Ecotuindagen

Op zaterdag 1 juni en zondag 2 juni 2024 is de ecologische moestuin van Radicula in Marknesse open voor een rondleiding. De tuin van Radicula is een ecologische moestuin met fruit en boomgaard, een nutstuin op een voormalig boerenerf.

Op beide dagen is er in de ochtend (10.15 uur) en in de middag (13.15 en 16.15 uur) een rondleiding door de moestuin, met een kleine workshop waarin je zelf een aantal kruidenstekken gaat maken. Je kunt een ronde lopen over het erf om praktische ideeën op te doen voor een ecologische tuin.

De opentuindag is een onderdeel van de Ecotuindagen georganiseerd door Velt. Velt is de Vereniging voor ecologisch leven, koken en tuinieren en promoot al 50 jaar duurzaam leven in huis, tuin en keuken.

Radicula is het ecologi…

Radicula is het ecologisch tuinbedrijf van Liesbeth d’Hont. Zij is opgeleid als ecologisch hovenier en ontwerpt eetbare tuinen, geeft als (moes)tuincoach advies over ecologisch tuinieren en geeft cursussen en seizoensgebonden workshops in haar moestuin met boomgaard.

Meer informatie over haar ecologische moestuin kun je vinden via de knop hieronder.

Radicula
Blokzijlerweg 13